Från tisdag till torsdag

har det bara varit lisa julia och elin ;D julia har tyvär inte kunna varit med jämnt men för det mesta iaf. vi har haft det riktigt skoj! ätit pizza och tjocka oss. Spela kub, prata och varit allmänt flum bara. ;D Jag älskar er super mycket! :) <3333
om ni vill veta mer vad vi har gjort så gå ni på deras bloggar :)
eelinbrindholm.blogg.se
ostergrenslisa.blogg.se
jujujuliaa.blogspot.com

Nu ikväll har jag varit med johannes, mysigt :) där vart man tvingad att äta en extra portion också, haha ;p propp mätt!
1 måndag idag, jag älskar dig! du är den bästa :)<3

stackars er som läser detta!
M




Kommentarer
Postat av: Ida. R

Haha att du orkar stå ut med brosan min ;o

2009-07-19 @ 14:25:01
URL: http://ikr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0