Elin skriver! :)

Bara för att Matilda är så dålig på att uppdatera sig här, så är hennes kompisar snälla och gör det åt henne. Idag har hon iaf varit i skolan, som ni kanske redan förstått. Sen ikväll ska hon på barmarksträning, och efter det vet jag faktiskt inte vad hon ska göra. Imorgon har vi iaf orientering på skolan och då ska hon gå/springa med mig.

För alla som vill veta så är Matilda en grymt underbar bästavän och jag älskar henne riktigt mycket! <3

Nu har jag inget mer att skriva den här gången, men vi hörs säkert fler gånger. Här kommer iaf lite bilder på min sötnos.


hand i hand livet ut! <3

och en sak till, besök även min blogg : http://eelinbrindholm.blogg.se/
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0