hoho

det kliar i kroppen och jag fick lust att blogga!?
jag är hemma och sjuk från skolan, jag börjar sakna skolan nu. vill få ordning och reda träffa alla folk och inte behöva ligga efter så mycket i skolan! har bara gått en dag..

men jag har verkligen fått ett väldigt långt sommarlov och jag klagar inte men nu vill jag ha skola ;) Två veckor i Spanien på ett och samma lov? lyx. ett vecka med min familj utom marlene och anders. Ska man räkna med anders i familjen? hm... han känns som en i familjen iaf så. :) Sen en vecka med min bästa vän elin, kunna inte bli så mycket bättre:) Har haft ett riktigt bra sommalov, och hoppas verkligen på en bra vinter!! Längtar som en tok på slalom. börjar nu drömma massa om slalom. jag älskar slalom verkligen och går det inte som jag har tänkt mig i vinter så kommer jag bli riktigt sur och arg på mig själv. det gillar jag inte så nu får jag skärpa mig ;)

eftersom jag har varit borta i en vecka i spanien med elin sedan bli sjuk sista dan på veckan och sedan varit sjuk ganska många dagar så har inte jag rört min kropp på flera dagar! längtar nu tills jag får röra på mitt fläsk igen..

lite bilder från spanien enjoy'







Kommentarer
Postat av: Elin

spanien med dig blir ett minne för livet, det var verkligen underbart! jag älskar dig matilda :) <3333

2009-09-04 @ 22:21:47
URL: http://eelinbrindholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojj, Matilda.... Ett inlägg :P xD

2009-09-07 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0