Julia här! :]

Yees, det är Julia vid tangenterna. Som Elin skrev är Matilda ruskigt dålig på att blogga. vilket jag absoluut inte är, nog för att jag har tagit bort skiten men det var just därför, för att jag oxå suger på att blogga. Men vi tycker ju om våran Matilda iallafall :) och det är ju tur för henne. Vad jag ska skriva är ett stort mysterium, men matilda är söt! jättejättejättesöt. Vet ni? Jag har en katt som heter prisen och på nåt vis har Matilda fått för sig att han heter Linus? ja så här lät den en gång när hon, jag och Lisa var hemma hos mig.
Matilda: men! är det linus?! JA DET ÄR JU LINUS! hjälp vad stor han har blivit! :o

haha man skrattar alltid med matilda våran, vilda matilda! :)

Stor puss på dig bruden! <3


Lisa fick oxå vara med, men det har vi inget emot :)

Kommentarer
Postat av: lisa

julia.du.ska.döden.dö :)

2009-10-08 @ 21:53:29
URL: http://ostergrenslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0